OTO NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA. POSTARAMY SIĘ NA NIE WYCZERPUJĄCO ODPOWIEDZIEĆ.

1. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie możliwa są 3 formy płatności:

- za pomocą szybkich przelewów internetowych na platformie Przelewy24. Taki przelew natychmiast księguje się w naszym systemie i możemy przystępować do kompletacji zamówienia;

- za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego na rachunek bankowy Dziki Trop. Zamówienie trafia do kompletacji po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.

- w przypadku odbioru osobistego w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie przy ul. Raszyńskiej 6 możliwa jest płatność przy odbiorze - gotówką lub kartą / BLIKIEM.

2. Jakie są możliwości dostawy? Jaki jest ich koszt? Z czego koszt wynika?

Przesyłki w zależności od lokalizacji wysyłamy:

1. Warszawa - przesyłki wysyłane są jednodniowym kurierem miejskim / jednodniowym transportem chłodnicznym. Koszt przesyłek do poszczególnych dzielnic uwarunkowany jest jedynie cennikiem firm kurierskich. 

a) Śródmieście, Ochota, Wola, Mokotów, Praga Płn. i Praga Pd. - 25 zł brutto

b) Pozostałe dzielnice - 35zł brutto

2. Pozostały teren Polski - przesyłki wysyłane są za pośrednictwem ogólnokrajowych firm kurierskich (Fedex, DPD, TNT). Z uwagi na fakt, że wysyłka nie dociera do adresata tego samego dnia do kosztów samego przewoźnika dochodzi koszt opakowania termicznego mającego na celu zabezpieczenie produktów przed zepsucie w zbyt wysokiej temperaturze. Opakowanie styropianowe, wkład mrożący oraz usługa tranportu - koszt 50zł brutto w przypadku przesyłki do 20kg lub o wymiarach 60x40x40cm. 

3. Jak szybko otrzymam moją przesyłkę?

Pod warunkiem zaksięgowania płatności (online lub tradycyjnego przelewu) staramy się skompletować zamówienie niezwłocznie. Wysyłkę kurierem miejskim i ogólnopolskim musimy zlecić nie później niż ok. godz. 12:00, by przesyłka została odbebrana tego samego dnia (nie jesteśmy jednak w stanie tego zagwarantować, zależy to od dostępności kuriera, a nie od nas). W przypadku oczekiwania na świeży towar (dostawa we wtorki) wysyłka może się odwlec o 1 czy 2 dni. Staramy się jednak o tym informować. Zależy nam na tym, by produkty, które do Państwa dotrą, były jak najświeższe. Nie wysyłamy przesyłek ogólnopolskich w piątki - nie chcemy, by paczka spędziła cały weekend samotna gdzieś w magazynie. 

Czas oczekiwania na przesyłkę od dnia zamówienia zatem wynosi od 0 (przesyłka miejska Wwa) do 4 dni roboczych.

4. Jak mogę sprawdzić skład wyrobów?

Składy poszczególnych wyrobów (wędlin, dań gotowych, etc) staramy się na bieżąco dodawać do opisu produktów. Jeśli nie znajdziesz ich na naszej stronie, prosimy o wiadomość lub telefon 518 82 80 82 - na pewno udzielimy wszelkich potrzebnych informacji.

5. Czy przysługuje mi 14-dniowe prawo zwrotu produktów zakupionych przez sklep internetowy?

Zgodnie z przepisami mięso i wędliny jako produkty łatwopsujące się nie podlegają zwrotom. W przypadku niezgodności z zamówieniem / towaru nieprzydatnego do spożycia (mimo ważnego terminu spożycia na opoakowaniu) - prosimy o informację, taki przypadek zostanie rozpatrzony w ramach reklamacji. 

6. Czy w przypadku mięsa jest możliwość zamówienia większych porcji niż oznaczone w opisie produktów? Np. szynka w 1 kawałku o wadze 2kg?

Tak, jak najbardziej jest taka możliwość. Jednak czas oczekiwania na taki element jest wydłużony. Termin realizacji zamówienie wynosi w takim przypadku ok 7-8 dni roboczych. Wystarczy podczas składania zamówienia na etapie wyboru sposobu dostawy zostawić nam komentarz do zamówienia - "W JEDNYM KAWAŁKU" etc.

Jeśli nie ma na stanie wystarczająco dużo opakowań danego produktu, by "złożyć" je w życzoną ilość kg, prosimy o kontakt bezpośredni pod nr telefonu 518 82 80 82. Pomożemy :).